VYHĽADAŤ KANCELÁRIU

PLOCHA

m2 m2

CENA

EXISTUJÚCE VO VÝSTAVBE
    

Zelené budovy sú stavby s európskou certifikáciou Breeam alebo americkou certifikáciou Leed. Viac

celkem 677 záznamů na 22 stránkách.

Celkom 0 záznamov
  MAPA

City Business Center V POROVNAŤ

Bratislava 2
Plocha 306 m2

K dispozícii plne zariadené kancelárske priestory v modernom komplexe s výbornou dostupnosťou rôznych služieb.

DETAIL

Park One SK POROVNAŤ

Bratislava 1
Plocha 2,605 m2

Kancelárie na prenájom Bratislava: Moderný dizajn interiéru a okolia budovy vrátane súkromnej terasy v rámci vrchných podlaží. V budove sa nachádza kaviareň, reštaurácia takisto aj banka. Výhodou je takisto aj

DETAIL

Office Box POROVNAŤ

Bratislava 2
Plocha 2,234 m2

Kancelárie na prenájom Bratislava: OFFICE BOX sa nachádza v nákupnej zóne Avion, 2 km od letiska M. R. Štefánika s jednoduchým prístupom na diaľničný obchvat D1. Objekt ponúka moderné kancelárske

DETAIL

The Europeum POROVNAŤ

Bratislava 1
Plocha 1,660 m2

Kancelárie na prenájom Bratislava: Administratívna budova poskytuje reprezentatívne prostredie s dostatočnými parkovacími miestami a obchodnými priestormi v pasáži Možnosť prenájmu servisovaných kancelárií na 1. poschodí. * Priestory sú deliteľné na menšie jednotky.

DETAIL

Polus Tower 1 POROVNAŤ

Bratislava 3
Plocha 100 m2

Kancelárie na prenájom Bratislava: Polus Tower I je súčasťou komplexu Polus City Center- zložený z 2 administratívnych budov a nákupného centra, ponúka priestory vysokého štandardu na 20tich podlažiach, výborne

DETAIL

OC Jarošova POROVNAŤ

Bratislava 3
Plocha 1,404 m2

Kancelárie na prenájom Bratislava: Kompletne zrekonštruovaná kancelárska budova štandardu B sa nachádza na hranici 2. a 3. obvodu medzi hlavnými ulicami - Bajkalská a Vajnorská ulica - v blízkosti

DETAIL

Zuckermandel CX - Hill Side POROVNAŤ

Bratislava 1
Plocha 2,500 m2

Kancelárie na prenájom Bratislava: Kancelárie pod hradným bralom – budova CX Lukratívny komplex sa nachádza v privilegovanej lokalite Starého mesta priamo pod Bratislavským hradom Poskytuje priamy kontakt s dunajskou promenádou a historickým

DETAIL

Twin City Tower POROVNAŤ

Bratislava 2
Plocha 100 m2

Kancelárie na prenájom Bratislava: Pokračovanie úspešného projektu Twin City sa nachádza na hranici Starého mesta, medzi nákupným centrom Eurovea a autobusovou stanicou Mlynské Nivy V rámci komplexu a v blízkom okolí

DETAIL

Landererova 12 (Panorama Business III) POROVNAŤ

Bratislava 1
Plocha 3,100 m2

Kancelárie na prenájom Bratislava: Moderný administratívny komplex sa nachádza na hranici Starého mesta s výborným napojením na most Apollo a diaľničný obchvat. Ľahko dostupný MHD- autobusová stanica iba par minút pešo.

DETAIL

Westend Gate POROVNAŤ

Bratislava 4
Plocha 3,500 m2

Kancelárie na prenájom Bratislava: Westend Gate odzrkadľuje najnovšie trendy kancelárií, poskytuje množstvo služieb a viac ako 8 reštaurácií v rámci komplexu, výborné napojenie na diaľnicu D2 a MHD zastávka

DETAIL

Blumental Offices POROVNAŤ

Bratislava 1
Plocha 4,208 m2

Kancelárie na prenájom Bratislava: Pokračovanie projektu Blumentál vzniká na mieste bývalej Tabakovne na rohu hlavných mestských ťahov - Mýtnej, Šancovej a Legionárskej ulice. Výborne dostupné MHD, Hlavná vlaková stanica

DETAIL

Zuckermandel CA - River Side POROVNAŤ

Bratislava 1
Plocha 110 m2

Kancelárie na prenájom Bratislava: Lukratívny komplex sa nachádza v privilegovanej lokalite Starého mesta priamo pod Bratislavským hradom . Poskytuje priamy kontakt s dunajskou promenádou a historickým centrom mesta Výborná dostupnosť MHD,

DETAIL

Uniq, Staromestská Offices POROVNAŤ

Bratislava 1
Plocha 1,197 m2

Kancelárie na prenájom Bratislava: Exkluzívne kancelárske priestory vytvorené v súlade s najnovšími svetovými trendmi. Unikátna lokalita priamo v centre mesta, veľmi ľahko dostupná autom aj MHD. Do 5 minút dostupný

DETAIL

Quadro POROVNAŤ

Bratislava 2
Plocha 1,104 m2

Kancelárie na prenájom Bratislava: Budova poskytuje kancelárske priestory v strategickej lokalite vďaka rýchlemu napojeniu na hlavné mestské dopravné uzly a diaľničný obchvat. Budova poskytuje dostatok parkovacích miest, ako aj vlastnú

DETAIL

Waltrovka - Walter POROVNAŤ

Praha 5
Plocha 0 m2

Další část administrativní složky Waltrovky - součást komplexu budov Mechanica Vynikající přístup autem a veřejnou dopravou (metro Jinonice) Občanská vybavenost v podobě obchodů, restaurací a ostatních služeb

DETAIL

Visionary POROVNAŤ

Praha 7
Plocha 0 m2

Kanceláře k pronájmu v Praze. Zelený certifikát LEED Platinum a certifikace Well. Nízké provozní náklady. Lokalita se slibnou budoucností. Skvělá dostupnost. Výborná viditelnost. Maximální efektivita a flexibilita prostor. Příjemné prostředí a terasy se ohromujícím výhledem. Běžecká dráha na

DETAIL

Victoria Vyšehrad POROVNAŤ

Praha 4
Plocha 0 m2

Kanceláře třídy A k pronájmu v Praze, s výbornou dostupností. Nachází se v prosperující městské čtvrti Prahy 4. Tato budova je snadno dostupná městskou hromadnou dopravou i autem. Nachází se přímo u

DETAIL

The Square POROVNAŤ

Praha 4
Plocha 0 m2

Kanceláře k pronájmu v Praze. Vyhledávaná kancelářská lokalita Prahy 4. Budova se nachází přímo u stanice metra Budějovická (linka C). Skvělá viditelnost. Snadná dostupnost autem i MHD.

DETAIL

The Park Building 6 POROVNAŤ

Praha 4
Plocha 0 m2

DETAIL

The Park Building 24 POROVNAŤ

Praha 4
Plocha 0 m2

DETAIL

The Park Building 22 POROVNAŤ

Praha 4
Plocha 0 m2

DETAIL

The Park Building 2/4 POROVNAŤ

Praha 4
Plocha 0 m2

DETAIL

The Park Building 12 POROVNAŤ

Praha 4
Plocha 0 m2

DETAIL

The Park Building 10 POROVNAŤ

Praha 4
Plocha 0 m2

DETAIL

The Forum POROVNAŤ

Praha 1
Plocha 0 m2

Vyjímečné umístění v rámci centra Prahy - budova se nachází na rohu Václavského náměstí a ulice Jindřišská. Přímo u metra Můstek (linky A a C), tramvajová zastávka v dosahu.

DETAIL

Stará Celnice POROVNAŤ

Praha 1
Plocha 0 m2

Budova nabízející kanceláře k pronájmu v Praze se nachází na rohu ulice V Celnici a Náměstí Republiky. Je skvěle dostupná jak městskou hromadnou dopravou - tramvajové zastávky i metro Náměstí

DETAIL

S9 Florenc POROVNAŤ

Praha 8
Plocha 0 m2

S9 Florenc je prestižním projektem, který nabízí téměř 3, 000 m2 flexibilních kancelářských ploch na sedmi nadzemních podlažích a také obchodní jednotku v přízemí Důkladně promyšlený půdorys umožňuje vysoce efektivní

DETAIL

Rohan Business Center POROVNAŤ

Praha 8
Plocha 0 m2

Prestižní business adresa Prahy 8 – Karlín BREEAM certifikát Veškerá občanská vybavenost v blízkém okolí budovy Možnost rozdělit plochu podlaží podle přání nájemců Reprezentativní recepce a vstup do kancelářských prostor

DETAIL

Riverview POROVNAŤ

Praha 5
Plocha 0 m2

Lokalita blízko Anděla s excelentním přístupem autem a hromadnou dopravou Vynikající viditelnost Příjemné zelené sousedství nedaleko řeky Výhled na Vyšehrad z terasy Zelená certifikace a nadstandardní kvalita zhotovení projektu

DETAIL

Praha City Center POROVNAŤ

Praha 1
Plocha 0 m2

Budova nabízí kanceláře k pronájmu v Praze. Stanice metra „Florenc“ (trasa B a C) a „Náměstí Republiky“ 5 minut chůze. Zastávky několika tramvajových linek v ulici Těšnov a Na Florenci (zastávky

DETAIL

Minimálna plocha kancelárie prekvapí: Darujte zamestnancom pohodlie

Minimálna plocha kancelárie prekvapí: Darujte zamestnancom pohodlie

Nemyslíme tým iba zdravé vzťahy na pracovisku, či pohodovú atmosféru, ale tiež samotný fyzický priestor, kde zamestnanci pracujú. Kedysi populárny open space, ktorý bol pre majiteľov firiem najekonomickejší, postupne nahrádzajú rôzne kreatívne prostredia, ktoré majú ešte kreatívnejšie názvy. Počuli ste už o hniezde, CDP alebo huddle room?

Zabudnite na open space

Moderné spôsoby zariadenia kancelárií vychádzajú najmä z potrieb zamestnancov. Zamestnávateľ si je vedomý toho, že jeho zamestnanci trávia v kancelárii minimálne 40 hodín týždenne a pohodlie vplýva na ich pracovný výkon.

Takzvané hniezdakombináciou klasickej kancelárie a open space. Typické hniezdo charakterizuje usporiadanie pracovných stolov do skupiniek pre 6 až 8 zamestnancov, najčastejšie podľa ich pracovnej pozície. Jednotlivé hniezda, inak aj združené stoly, sú od seba oddelené vizuálnymi bariérami či skupinami kvetov, čím celý priestor rozčleňujú. Hniezda pôsobia na psychiku zamestnanca príjemnejšie a komornejšie. Sú ideálne pre introvertov, ktorí zvyknú mať nepríjemný pocit, že stále na nich niekto pozerá.

Medzi nové výrazy patrí aj skratka CDP (Clean Desk Policy), ktorá pozitívne ovplyvňuje produktivitu a súvisí aj s ochranou citlivých údajov. Clean Desk Policy stanovuje to, ako má pracovný stôl vyzerať, keď zamestnanec opustí kanceláriu po skončení pracovnej doby. Neporiadok na pracovnom stole zvyšuje stres, láka pozornosť zamestnanca preč od dôležitých úloh a dáva priestor na únik citlivých informácií.

Huddle rooms sú menšie miestnosti, ktoré majú univerzálne použitie. Či už ako dočasné kancelárie pre zamestnancov, ktorí pracujú na skrátený úväzok, či freelancerov, alebo ako „mítingovky” pre menšie skupiny ľudí. Huddle rooms vytvárajú súkromný priestor, ktorý pôsobí kreatívne a je ideálnym miestom pre brainstorming, pracovné pohovory či spoločné raňajky.

Pracovný stôl má svoje minimum

Keď ale zabudneme na moderné výrazy a zamyslíme sa nad zamestnancom, ktorý sedí za pracovným stolom 8 hodín denne, čo najviac potrebuje? Dostatočne veľký pracovný stôl a ergonomickú stoličku. Minimálna veľkosť pracovného stola závisí od druhu vykonávanej práce, no pre pohodlie zamestnanca v korporácii by nemala byť menšia ako 60x80 cm. 

Výšková nastaviteľnosť stola je tiež dôležitá, keďže štúdie preukázali, že človek je produktívnejší, keď za počítačom pracuje postojačky, kvôli prúdeniu krvi do mozgu. Možnosť nastaviť si výšku stola by preto nemala chýbať rovnako ako dostatočný priestor na pohyb, či strečing. Zbytočne veľké alebo príliš stiesnené priestory pôsobia stresujúco. Ak sa im neviete vyhnúť, zabezpečte v kancelárii dostatočný prísun čerstvého vzduchu a denné svetlo.

Úložné priestory sú dôležité

S úložným priestorom v kancelárii je to o niečo komplikovanejšie. Všeobecne platí, že čím viac úložného priestoru, tým väčší neporiadok po čase nahromadíte. Osvedčila sa však jedna praktická metóda dvoch šuplíkov. Jeden na súkromné a kancelárske veci, ako sú nabíjačky či sponkovačky a nožnice, druhý na firemné dokumenty.

Pokiaľ zamestnanec nevykonáva komplexnú administratívu, dva šuflíky mu budú stačiť – aj tak je väčšina jeho dokumentov uložená online a v maili. Dosiahnuť spokojnosť zamestnanca, aby dosahoval požadovaný pracovný výkon, tak nie je také náročné, ako by sa mohlo zdať.

Určite si preto vyberiete aj z našej bohatej ponuky priestorov na prenájom

 

Zaslať ponuku

Tato část je určená k ochraně proti spam robotům. Vidíte-li tento text, vyplňte pole uvedené za otázkou. Tlačítko jsem robot ignorujte.
Kolik je dvě plus tři